czwartek, 26 grudnia 2013

WSTĘP

Uszanowanko :)

Jakiś czas temu natknęłam się na fantastyczne opowiadanie w wersji angielskiej. Pochłonęło mnie ono całkowicie. Może je kojarzycie, może nie . Postanowiłam je przetłumaczyć na nasz ojczysty język , żeby poćwiczyć trochę mój angielski , no i także z czystej rozrywki .

Jak się możecie domyśleć nie jestem autorką tekstu.
Zgoda na przetłumaczenie i umieszczenie tego tekstu została otrzymana .
Główna postać w tej historii nie ma żadnego odzwierciedlenia w rzeczywistej postaci Harry'ego Styles'a oprócz wyglądu.
Opowiadanie jest pisane w formie czysto rozrywkowej.
Oryginalną autorkę tekstu możecie znaleźć TUTAJ :)
A tłumaczkę ( czyli mnie ) TUTAJ : )

Historia pisana na podstawie kilku amerykańskich horrorów .


Żeby was trochę zachęcić do czytania prezentuje 2 (według mnie) najlepsze trailery fanfiction PSYCHOTIC




Nie pozostaje mi już nic więcej jak życzyć wam MIŁEGO CZYTANIA :)



2 komentarze:

  1. Obejrzyj to *o*
    https://www.youtube.com/watch?v=ELMnaNZPX2o

    OdpowiedzUsuń